نمایه نویسندگان

آ

  • آسوده، علی تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 7-30]
  • آسوده، علی تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 81-98]

ا

  • احمدآبادی آرانی، نجمه بررسی تطبیقی تعلیم و تربیت انتقادی از منظر ژیرو و هابرماس با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 61-80]
  • ایروانی، شهین ماهیت سه ‏گانه فرهنگ ایران و ر‏ه‏آورد آن در تربیت دینی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 21-40]
  • ایمان‌زاده، علی تبیین و نقد اخلاق در دیدگاه اسپینوزا و دلالت‌های آن برای اصول و روش‌های تربیت اخلاقی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 23-32]
  • امیری، معصومه طراحی برنامه‎ درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول‏ ابتدایی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 64-80]
  • امیری، معصومه بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 31-46]
  • امیری، معصومه بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-111]

ب

  • باقری، خسرو ماهیت سه ‏گانه فرهنگ ایران و ر‏ه‏آورد آن در تربیت دینی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 21-40]
  • برخورداری، رمضان خردگرایی و ضد خردگرایی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-60]
  • بهرنگی، محمدرضا بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 41-50]
  • بهشتی، سعید بررسی برنامه ‎درسی پنهان متأثر از سبک زندگی لیبرالیستی در شاخص اوقات فراغت در مدارس متوسطه و تقابل آن با سبک زندگی اسلامی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 41-63]
  • بهشتی، سعید "هستی‏ شناسی علم و ادراک" در حکمت متعالیه و دلالت‏ های آن بر تعریف علم در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 123-134]
  • بهلولی فسخودی، محسن خردگرایی و ضد خردگرایی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-60]

ت

  • تقی‌زاده، محمداحسان تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 70-93]

ج

  • جامه بزرگی، مریم بررسی برنامه ‎درسی پنهان متأثر از سبک زندگی لیبرالیستی در شاخص اوقات فراغت در مدارس متوسطه و تقابل آن با سبک زندگی اسلامی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 41-63]

ح

خ

  • خجسته، سعید بررسی مبانی انسان‎شناسی از منظر سهروردی و استنتاج‎های تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 7-20]
  • خرم آبادی، یدالله ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن، از دیدگاه شهید مطهری(ه) [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 135-152]
  • خرم آبادی، یدالله ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن از دیدگاه شهید مطهری(ه) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 9-22]
  • خلیلی، سمانه ماهیت سه ‏گانه فرهنگ ایران و ر‏ه‏آورد آن در تربیت دینی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 21-40]
  • خنکدار، معصومه بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارت‎های فلسفی دانش‎آموزان [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 111-122]

ر

  • رشیدی، شیرین بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 41-50]

ز

  • زیباکلام، فاطمه بررسی تطبیقی تعلیم و تربیت انتقادی از منظر ژیرو و هابرماس با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 61-80]
  • زیباکلام مفرد، فاطمه تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 7-30]
  • زیباکلام مفرد، فاطمه تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 81-98]

س

  • سجادیان جاغرق، نرگس طراحی برنامه‎ درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول‏ ابتدایی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 64-80]
  • سلحشور، احمد بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارت‎های فلسفی دانش‎آموزان [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 111-122]

ش

  • شریعتمداری، علی بررسی مبانی انسان‎شناسی از منظر سهروردی و استنتاج‎های تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 7-20]

ص

  • صالحی، اکبر تبیین نظریه انتقادی هنری ژیرو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 81-95]
  • صحبتلو، علی تأملی بر نظریه انتقادی در تعلیم‎وتربیت [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 94-110]

ض

  • ضرغامی، سعید بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 31-46]
  • ضرغامی، سعید خردگرایی و ضد خردگرایی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-60]
  • ضرغامی، سعید بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-111]

غ

  • غفاری، ابوالفضل بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 96-106]
  • غفاری، ارسلان بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 96-106]

ف

  • فاضلی، نعمت ‏الله ماهیت سه ‏گانه فرهنگ ایران و ر‏ه‏آورد آن در تربیت دینی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 21-40]
  • فرج ‏اللهی، مهران تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 70-93]

ق

  • قائدی، یحیی طراحی برنامه‎ درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول‏ ابتدایی [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 64-80]
  • قائدی، یحیی بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 31-46]
  • قائدی، یحیی خردگرایی و ضد خردگرایی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-60]
  • قائدی، یحیی بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-111]

گ

  • گودرزی، محمد "هستی‏ شناسی علم و ادراک" در حکمت متعالیه و دلالت‏ های آن بر تعریف علم در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 123-134]

م

  • محمدی، آزاد بررسی تطبیقی تعلیم و تربیت انتقادی از منظر ژیرو و هابرماس با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 61-80]
  • محمد یوسفی، سکینه تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 70-93]
  • میرزا محمدی، محمدحسن تأملی بر نظریه انتقادی در تعلیم‎وتربیت [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 94-110]
  • معصومی ‏فرد، مرجان نگاهی دوباره به پارادایم‏های تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُست‏مدرن [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 47-69]
  • معصومی‌فرد، مرجان تأملی بر اخلاق جهانی در نظام آموزش از دور [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-40]
  • ملکی، سکینه ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن، از دیدگاه شهید مطهری(ه) [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 135-152]
  • ملکی، سکینه ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن از دیدگاه شهید مطهری(ه) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 9-22]
  • موسی‏ رمضانی، سونیا تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم [دوره 1، شماره دوم، 1393، صفحه 70-93]

ن

  • نادری، عزت‏ الله بررسی مبانی انسان‎شناسی از منظر سهروردی و استنتاج‎های تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران [دوره 1، شماره اول، 1393، صفحه 7-20]